Wine House – формула “потрійного” задоволення: вино, їжа, арт.

Wine House

Wine House – мережа магазинів вина та делікатесів, яка відкрила свої двері лише рік тому. На сьогоднішній день в столиці вже успішно працюють шість магазинів мережі Wine House.

Редакція FoodAdvisor завітала до останнього (з тих, що відкрився) та найбільш знакового магазину, який розташувався на вул. Передовій, 3

Отож, чим же саме нам запам’ятався вказаний магазин?

Перше, що слід відмітити: магазин Wine House на Передовій – це самодостатня 4-поверхова будівля з фасадом вже взнаваного бордового кольору. Перед входом в магазин – невеличка штучна водойма, в якій плавають яскраві рибки.

Всередині магазину на нас чекає окрема кімната, в якій зібрано більше 600-ста найменувань вин та інших спиртних напоїв. Сомельє Анастасія методично розповідає про окремі позиції, представлені у винному бутік-барі. Цікаві факти з історії походження, аргументи на користь того, чому саме цей виробник знайшов своє місце на полицях магазина, а також рекомендації, з чим краще смакує конкретне вино – все це вже налаштовує гостя Wine House на правильний лад.

Магазин делікатесів, в якому представлено більше 80-ти видів сирів, понад 30 видів ковбасних та м’ясних виробів, бакалія, страви для дітей, хліб та хлібобулочні вироби, ціла лінійка різноманітних продуктів для сніданку – і це ще не весь перелік асортименту відділу делікатесів у Wine House.

Окремо розташована кімната з чайною та кофейною колекціями, де ви можете придбати свіжообсмажену каву та чаї на будь-який смак.

Місія Wine House – це, в першу чергу, задоволення потреб свого гостя шляхом формування зрозумілої та цікавої пропозиції. У Wine House прагнуть долучити своїх клієнтів до світу мистецтва. І це не просто слова, адже у магазині ви можете придбати справжні арт-витвори – будь-то картини, скульптури чи інші не менш цікаві експонати, які виставлені прямо в залах на першому поверсі.

Особлива увага приділена лавці делікатесів, особисту відповідальність за асортимент та якість якої несе Ростислав Попов – менеджер продуктового напрямку. Людина, яка просто закохана в їжу. Ростислав відбирає та куштує абсолютно кожен продукт. Без його затвердження ніщо не потрапляє на полиці магазину.

На дегустаціїї на честь відкриття нового магазину мережі Wine House Ростислав продемонстрував, як саме потрібно формувати сирну тарілку, з чим подавати той чи інший сир. До прикладу, Ростислав пояснив, що сирна тарілка може формуватися за декількома принципами. Один із них – сири викладаються за ступінню інтенсивності аромату та смаку: від найменьш до найбільш вираженого. На дегустації гостям запропонували спробувати комбінацію сирів з пліснявою виробника Le Rustique такі як Bri, Camembert, Tomme, Petit munster та Fourme d’Amber.

Майстер-клас  супроводжувався цікавими фактами з історії виникнення та виробництва того чи іншого сиру. Всі присутні неначе заворожені слухали пізнавальну лекцію Ростислава. Сомельє Анастасія запропонувала куштувати сирну тарілку під акомпонемент спеціально підібраного вина. При цьому також пояснила, чому саме це вино є підходящим.

Після відвідин нового магазину Wine House, редакція FoodAdvisor впевнена – знання про те, що ми їмо та п’ємо, свідомий та вибірковий підхід до цього – не просто важливо, це ще й надзвичайно цікаво. Саме тому, разом із Wine House ми вирішили запропонувати нашим читачам серію просвітницьких матеріалів, які покликані зробити наше споживання більш осмисленим, а эногастрономічні вподобання більш витонченими.

Отож, вже зовсім скоро чекайте на нові цікаві матеріали.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *